Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar Aan de Kade. Meer weten? Ontdek meer
Renate
25 jun 2026 om 19:31
Snel bezorgd(45min) goed warm en vers. Vriendelijke bezorger(eigenaar)
Britt
3 jun 2026 om 0:12
Slechte service
Had 2 milkshake aardbei besteld krijg ik 2 milkshake vanille
Bel je naar hun toe krijg je gewoon doodleuk te horen dat we maar even moesten roeren.
Wordt er gezegt is nu druk oplossing komt nog hoor je niks meer
Jan
31 mei 2026 om 19:36
Eten was verder goed,
Alleen de bezorging kon beter,
Alles zat in een zak en lag over de kop,
Zouden zaten overal in de verpakking, maar bijna niet op het produkt.
Zantar
26 mei 2026 om 22:18
Het was echt niet lekker. Mijn man en ik waren er beide niet goed van, kwam er letterlijk aan alle kanten weer uit. Bezorging verder dikke prima, alleen had ik een bepaald tijdstip aangevraagd, hier werd geen rekening mee gehouden…
Margaritha
25 mei 2026 om 21:19
het eten smaakte prima
Johan
8 mei 2026 om 7:44
was lekker
van
3 mei 2026 om 19:04
niet veel smaak
Marcel
12 apr 2026 om 21:11
Bestelling snel bezorgd en het vlees smaakte goed. Alleen jammer dat er bij de grote patat shoarma veel meer patat dan vlees zat. Volgende keer bestel ik weer bij mijn vaste adres met betere verhouding.
eric
6 apr 2026 om 21:25
hardstikke goed
Veronica
6 mrt 2026 om 20:04
kindermaat was beetje bleek.hebben ze niet veel van gegeten
saskia
15 feb 2026 om 19:35
eten prima. gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen (die ook besteld hadden), het eten was ergens anders afgeleverd en werd door hun gebracht